Porquê esperar pelo amanhã, se o amanhã acaba depois de amanhã. 明日が明後日で終わってしまうなら、なぜ明日を待つ必要があるのか。 Why wait for tomorrow if tomorrow will end the day after tomorrow?
Porquê esperar pelo amanhã, se o amanhã acaba depois de amanhã. 明日が明後日で終わってしまうなら、なぜ明日を待つ必要があるのか。 Why wait for tomorrow if tomorrow will end the day after tomorrow?