Eai blz? Eu sou o benatti e jogo tibia #forfun. Atualmente jogando em mystian (rubinot).
Eai blz? Eu sou o benatti e jogo tibia #forfun. Atualmente jogando em mystian (rubinot).
Latest sessions, newest first.
| Started | Title · Category | Duration | Avg | Peak | Δ followers |
|---|---|---|---|---|---|
May 22, 2609:44 AM | 🌟EK 1700+ RUBINOT - MYSTIAN 📢 Tibia | 6h 25m | 3 | 4 | 0 |
May 18, 2610:32 AM | 🌟EK 1700+ RUBINOT - MYSTIAN 📢 Tibia | 3h 07m | 4 | 5 | +1 |
Top categories by hours streamed in this range.