Aslında çok üzgünüm. Ufak bir ara vermek durumundayım. Açtığım son yayından beri bile gerçekten boşluğa düştüm, heyecansız kaldım. Burada yayın açtığım süre beni çok iyileştirdi. Bana eşlik eden herkesle bağ kurdum size çok teşekkür ederim. Bu kısa süreli vedayla ilgili bir yayınımız olacaktı ama içimden gelmedi. En kısa sürede tekrardan buraya dönmek için her şeyi yapacagım. Olur da profilime girer bakarsanız sizi çok seviyorum görüşmek üzere :)
