Selam!Ben Fiko .Bos vakıtlerımde yapacak daha iyi bir isim olmadıgı ıcın yayın acıyorum. Yayınlarımız uzun solukludur(genelde). YAYINLARIMIZDA HER ZAMAN KAOS BULUNUR. Belirli bir yayın temamız henuz olusmadı,canımız ne ısterse oyun sohbet takılmaca vs.
