ADIM KAAN 13 SENEDİR KNİGHT ONLİNE OYNUYORUM. TÜM PVP"LERDE OYNAMIŞLIGIM VAR ASAS VE DB PRİEST OYUNCUSUYUM 8V8 5W5 2W2 1W1 ATILIR :) İYİ SEYİRLER ARKADAŞLAR CHAT AKTİF OLDUGUNDA ÇEKİLİŞ YAPIYORUM
ADIM KAAN 13 SENEDİR KNİGHT ONLİNE OYNUYORUM. TÜM PVP"LERDE OYNAMIŞLIGIM VAR ASAS VE DB PRİEST OYUNCUSUYUM 8V8 5W5 2W2 1W1 ATILIR :) İYİ SEYİRLER ARKADAŞLAR CHAT AKTİF OLDUGUNDA ÇEKİLİŞ YAPIYORUM