Olen lievästi kehitysvammainen kahden lapsen äiti🩷🩷Diagnoosistani huolimatta olen täysin tavallinen mama joka rakastaa lapsiaan ja huolehtii heistä❤️Sillon tällöin striimejä ja luvassa tavallista höpötystä. Ota vaikka kuppi kahvia, teetä tai mitä hyvään ja istahda jutustelemaan🤍
