Selamlar ben Loğman ama siz bana kısaca Loki ve ya nickimden yola cıkarak Shiron diye seslene bilirsiniz, 20 li yaşlarımdayım ve pek yetenekli olmasam da gerçek bi oyun bağımlısıyım.
Selamlar ben Loğman ama siz bana kısaca Loki ve ya nickimden yola cıkarak Shiron diye seslene bilirsiniz, 20 li yaşlarımdayım ve pek yetenekli olmasam da gerçek bi oyun bağımlısıyım.