Hola!, Me llamo Kevin Soy de Zona sur me cabe el warzone y la timba pa (responsablemente)
Hola!, Me llamo Kevin Soy de Zona sur me cabe el warzone y la timba pa (responsablemente)
Latest sessions, newest first.
| Started | Title · Category | Duration | Avg | Peak | Δ followers |
|---|---|---|---|---|---|
May 5, 2602:13 PM | Renegando de temprano - | Ranked WARZONE | Call of Duty: Warzone | 26m | 4 | 5 | 0 |
Top categories by hours streamed in this range.