tässä chätissä saa välittömästi BÄNNIT jos juontajaa mollataa ja varsinkin henkilö kohtasis asioista !! muuten täsä chätis on rentoo meinikii ,ei mollata ketää ja ollaan asiallisia ,eix jee niin kaikilla on mukavaa
tässä chätissä saa välittömästi BÄNNIT jos juontajaa mollataa ja varsinkin henkilö kohtasis asioista !! muuten täsä chätis on rentoo meinikii ,ei mollata ketää ja ollaan asiallisia ,eix jee niin kaikilla on mukavaa