קוראים לי עֹז(לעמו ייתן). שלום, אני סטודנט נטחן שעושה סטרימים ארוכים ומעלה אותם לאינטרנט. כן, זה תחביב שלי, תחביב נחמד. בן 21 מתפורר רק שעכשיו אני בעיטה ירוקה
קוראים לי עֹז(לעמו ייתן). שלום, אני סטודנט נטחן שעושה סטרימים ארוכים ומעלה אותם לאינטרנט. כן, זה תחביב שלי, תחביב נחמד. בן 21 מתפורר רק שעכשיו אני בעיטה ירוקה