Olen Kehitysvammainen Jolla On "Dysfasia" Ja Enkä Oikeen Osaa Sanoa Elämästäni Yhtään Mitään Mutta Olen Siitä Huolimatta Aina Suorapuheisin Ihminen PS: Myönnän Vain Omat Virheeni Mutta En Toisten Virheitä
Olen Kehitysvammainen Jolla On "Dysfasia" Ja Enkä Oikeen Osaa Sanoa Elämästäni Yhtään Mitään Mutta Olen Siitä Huolimatta Aina Suorapuheisin Ihminen PS: Myönnän Vain Omat Virheeni Mutta En Toisten Virheitä