Can , 12 yılda felsefe bölümünden mezun oldum. Evet 12. Felsefe politika sanat kültür hakkında dilim döndüğünce aklım aldığınca konuşmayı severim. Yayınlarda birbirimizi tanıyor, istediğimiz konularda konuşuyor tartışıyoruz ve de zaman zaman oyun geliştirmeyi öğreniyoruz.
