Ben yağmuşşş Patos Ümmü veya Psipsikopatta diyebilirsinizzz. Mekatronik mühendisiyim. Yayınlara yeni başladım. Roleplay ,Valo ,R6 , Cs, Apex vb. her oyunu da oynamışımdır hala da oynuyorum yayınlara beklerim biraz alıqlığım da mevcut haberiniz olsun.
