Selamlar arkadaşlar 30 yaşındayım ve cs 1.3 çıktığı günden bu yana cs oynuyorum amacım sohbet etmek ve diğer oyunculardan farkım abartılı bir şekilde no scope oynamam daha fazlası için takip edebilirsiniz ve destek olabilirsiniz teşekkür ederim şimdiden
