Selam ben Tuğberk! 2010'da yanlışlıkla 'Oyuna Başla' butonuna bastım, o gün bugündür menüye dönemedim. Yayınlarımda %5 oyun, %95 anlamsız diyalog ve bolca kaos bulursun. Boss kesme yeteneğim yok ama kendi ayağıma veya kabloya takılıp ölme konusunda dünya markasıyım. Yayın saati sorma; genelde elektrikler gelince veya keyfim yetince yayındayım. Profesyonellik aramayın, burası tamamen kahkaha ve beklenmedik facialar üzerine kurulu.
