Name : Pepe { Espanhol e Portugues} Sou gamer a 44 anos, comecei com um Telejogo (PONG)- sim tenho 52 anos e sou designer grafico, ator e faz 3 anos streamer. I've been a gamer for 49 years, I started with a Telejogo (PONG) - yes I'm 52 years old and I'm a graphic designer, actor and streamer for 3 years. Soy gamer desde hace 47 años, comencé con un Telejogo (PONG) - si tengo 52 años y soy diseñador gráfico, actor y streamer desde hace 3 años.
