MERHABA !!! -Adım HASAN, -Oyunlarda genelde SOLOTÜRK ismini kullanıyorum. -Siz şimdi diyeceksiniz (THK)TÜRK HAVA KURUMU Mensubu mu bu diye, hayır degilim. -Ha !! -Ama orayada ayrı bir ilgim var tabi. -Normal bir oyun meraklısıyım diyebilirim. -Atlamalı, zıplamalı OYUNLARI SEVİYORUM. -Şuan aktif olarak Warzone oynuyorum. - Destek olmak isterseniz diye!!! -BAĞLANTILARIMI AŞAĞI LİNK OLARAK BIRAKTIM.. -Şimdiden teşekkür ederim. -SEVGİ ve SAYGILARIMLA....
