İlk oyunlarımı DOS üzerinden oynadım, şimdi DOS ne diye soracak olursan hiç sorma iki saat onu mu anlatalım? Windows'u ilk kez 3.1 sürümü ile kullandım. Şuan ki yaş 12
İlk oyunlarımı DOS üzerinden oynadım, şimdi DOS ne diye soracak olursan hiç sorma iki saat onu mu anlatalım? Windows'u ilk kez 3.1 sürümü ile kullandım. Şuan ki yaş 12