Genelde hayatta kalma (survival) , simulasyon oyunları bazen de hikayeli oyunlar oynuyorum. Oyunları tek oynamayayım bari yayın açıp chatle oynayayım dedim. Ayrıca ''Takip'' edersen de sevinirim. İyi eğlenceler dilerim!!!
Genelde hayatta kalma (survival) , simulasyon oyunları bazen de hikayeli oyunlar oynuyorum. Oyunları tek oynamayayım bari yayın açıp chatle oynayayım dedim. Ayrıca ''Takip'' edersen de sevinirim. İyi eğlenceler dilerim!!!