Selam, ben Bahadır. Polonya'da okuyor gibi bir durumdayım onun dışında gitar çalarım, biraz müzik yaparım, oyun oynarım. Bir ara 2-3 sene kadar mor sitedeydim, uzun bir aradan sonra buraya da bir bakayım dedim.
Selam, ben Bahadır. Polonya'da okuyor gibi bir durumdayım onun dışında gitar çalarım, biraz müzik yaparım, oyun oynarım. Bir ara 2-3 sene kadar mor sitedeydim, uzun bir aradan sonra buraya da bir bakayım dedim.