"Sen kimsin?" sorusuna en güzel cevapları toplamama rağmen, hayatımın en mutsuz, en çaresiz dönemini yaşadım. Çünkü anladım ki "Sen kimsin?" sorusuna verebileceğim hiçbir cevap yok. Çünkü anladım ki edindiğim materyal, edindiğim statü beni tanımlamıyor; aksine, beni benden uzaklaştırıyor. İşte bu noktada…
