İnsan sarrafıyım ve size kötü bir haberim var. Bu platformda boş, gereksiz, ukala, kendini beğenmiş tip çok. Özellikle yayıncılar. Klavye başında küfür edenlerin zaten tedaviye ihtiyaçları var. Zor durum gerçekten. Çoğu kişiyi takmam, ciddiye almam. Suratsız biriyim, bir süre sonra alışıyorsunuz.
