Yayın işi tamamen bitmiştir, belki izleyen arada kontrol eden birkaç arkadaş kalmıştır bu zamana kadar desteğinizi esirgemediğiniz için herkese teşekkür ederim. İş hayatımın yoğunluğundan ve yüklediği sorumluluktan kaynaklı bırakmış bulunmaktayım. keşke bizim de "TORPİLİMİZ" olsaydı da birilerinin "SAYESİNDE" memur olup yayınlarıma organik "BOT" basarak devam etseydim ama kader bu biz geceyi gündüz etmeden uyku uyuyamayız. 1 kişi dahi merak edip bakarsa buraya çok teşekkür ederim her şey için.
