-Evet 3 senedir fps oynamıyorum -Evet elmas 3tüm -Hayır içerde değildim. -Oyun kültürü kazanmak için Ferit'le birlikte inzivaya çekildik.
-Evet 3 senedir fps oynamıyorum -Evet elmas 3tüm -Hayır içerde değildim. -Oyun kültürü kazanmak için Ferit'le birlikte inzivaya çekildik.